ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

مجازات اعدام برای یک کارگردان تئاتر به اتهام تجاوز به ۲ دختر هنرجو

  • کد خبر: ۲۱۰۰۳۶
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
مجازات اعدام برای یک کارگردان تئاتر به اتهام تجاوز به ۲ دختر هنرجو
کارگردان جوان تئاتر که دو هنرجویش را آزار جنسی داده است، از سوی دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این کارگردان که دختران جوان را به بهانه آموزش به خانه‌اش می‌کشاند و مورد آزار قرار می‌داد با شکایت یکی از هنرجویانش شناسایی شد.

این دختر به نام نگار به ماموران گفت: به بازیگری علاقه زیادی دارم و برای همین در کلاس‌های آموزش بازیگری یک کارگردان تئاتر ثبت‌نام کردم. بعد از مدتی او به من گفت برای اینکه بتوانم پیشرفت کنم باید مدیتیشن کنم و کلاس‌های مدیتیشن در خانه‌اش برگزار می‌شود. من هم قبول کردم در کلاس‌ها شرکت کنم، اما وقتی به خانه رفتم، متوجه شدم کلاسی در کار نیست و مرد کارگردان به من تعرض کرد.

پلیس با این ثبت شکایت، تحقیقات خود را آغاز کرد و متوجه شد مرد کارگردان جوانی ۳۲ ساله است که انحراف اخلاقی او باعث شده بود پیش از این هم هنرجویانی کلاس‌های او را ترک کنند. همچنین مشخص شد این مرد دختری به نام نارین را هم آزار داده است. نارین نیز شکایتی علیه مرد کارگردان مطرح کرد و گفت: او به بهانه کلاس مدیتیشن مرا به خانه‌اش برد و بعد از چند جلسه که اعتمادم را جلب کرد آزارم داد. من که ترسیده بودم و حال روحی‌ام به هم ریخته بود ماجرا را به چند نفر از دوستانم گفتم و آنجا بود که متوجه شدم او چند دختر دیگر را نیز به همین طریق به تله انداخته و آزار داده است؛ اما آن‌ها از ترس خانواده‌شان سکوت کرده‌اند. من از او شکایت دارم.

در نهایت پرونده به دادگاه کیفری استان تهران رفت و رسیدگی قضایی شد. دو شاکی پرونده همچنان بر شکایت خود باقی ماندند و اعلام کردند حاضر به گذشت نیستند.

وقتی نوبت به کارگردان جوان رسید او اتهام را رد کرد و گفت: این دو دختر دروغ می‌گویند، آن‌ها خودشان به داشتن رابطه تمایل داشتند و بعد از اینکه متوجه شدند این رابطه نمی‌تواند باعث شود به آن‌ها بازی بدهم از من شکایت کردند. آن‌ها خودشان ماجراجویی کردند و دروغ می‌گویند.

با پایان گفته‌های متهم و وکیل‌مدافع او، هیات قضات وارد شور شدند و متهم را به اتهام تجاوز به اعدام محکوم کردند.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->